طلوع نور امر به معروف

شعبان تنها ماه قمری می باشد که در آن شهادت یا وفات هیچ یک از معصومین و اولیاء دین علیهم السلام رخ نداده است و به تمام معنی ماهی است که در آن اعیاد اسلامی واقع شده و به نوعی ماه اهل بیت علیهم السلام است و این با وجود این همه اختلافات تاریخی که در موالید و وفیات ائمه علیهم السلام امری عجیب به نظر می رسد!

بريد به ادامه مطلب ........

ادامه نوشته

همه چيز درباره 'ويكي پديا' و دشمني اش با ما

«رحلت حضرت زینب (س) رو به همه شما مخاطبین عزیز تسلیت می گم .»
به گزارش مشرق به نقل از ایرنا، شبكه هاي اجتماعي مجازي از ابزارهاي اعمال قدرت نرم هستند. آخرين آمارها از اينترنت نشان مي دهد كه هم اكنون بيش از 206 ميليون وبگاه اينترنتي در حال فعاليت هستند. اين عدد حاكي از حجم انبوه اطلاعات ارايه شده در فضاي مجازي است. با وجود ظاهر آزاد فضاي مجازي، اين فراواني اطلاعات به معناي برابري فرصت ارايه اطلاعات به كاربر نيست، چرا كه كاربران عملا از حجم عظيمي از وبگاه ها، تعدادي وبگاه مشخص را انتخاب و اطلاعات خود را تكميل مي كنند.
اين گزارش به بررسي بزرگ ترين دايره المعارف مجازي جهان يعني ويكي پديا مي پردازد. ويكي پديا دايرة المعارفي است كه اطلاعات آن را كاربران ثبت، ويرايش و حذف مي كنند. ويكي پديا توانسته با معرفي خود به عنوان يك مرجع بي طرف و آزاد از هرگونه تعصب، گرايش و برنامه از پيش تعيين شده خود را به عنوان مهمترين مرجع اطلاعات فضاي مجازي بدل سازد.

اين بررسي بعد از معرفي ويكي پديا و بيان مزايا و معايب اين دايرةالمعارف به پشت پرده حمايت هاي مالي يهوديان و ارتباط اسراييل و نيز اشغال ويكي پديا به دست گروه هاي اسراييلي مي پردازد.

بقیه در ادامه مطلب :

ادامه نوشته

به بهانه ی رحلت جانسوز پدر انقلابیون اسلامی ، امام روح الله خمینی (ره)

چادر برای زن بهتر است
 من وقتی از فرانسه آمدم، هنوز مانتو شلوار تنم بود. در مهران که پایم صدمه خورده بود و عصایی زیر دستم بود، با آن مانتو شلوار خدمت حضرت امام «قدس سرة» رسیدم تا گزارش بدهم. ایشان فرمودند: «شما- اگر- چادر ندارید، بگویم احمد برایتان یک چادر بخرد؟ «گفتم: نه حاج آقا چادر دارم، اما چون به کوه می رفتم و اسلحه روی دوش و فشنگ به کمرم بود، قمقمه هم به پهلویم آویزان بود، و گاهی هم سه پایه تیر بار را حمل می کردم و از کوه بالا می رفتم، این بود که اگر هم چادر به سر می کردم، خیلی مشکل بود. امام فرمود: «چادر برای زن بهتر است». من از همان جا آمدم و چادر سرم کردم و دیگر برنداشتم. قبلاً هم چادری بودم، ولی بعد مانتو شلوار می پوشیدم. در فرانسه هم خدمتشان با مانتو و شلوار و مقنعه خاص خودم بودم.
سلام کردن واجب نیست
 حضرت امام «قدس سرة» صحبت بی مورد زن ها با نامحرم را ضرورت نمی دیدند. من 15 ساله  بودم که مرحوم آقای اشراقی «رضی الله عنه» داماد ما شدند. یک روز ما منزل ایشان دعوت داشتیم. همین طور که من و امام با هم وارد شدیم، دیدم آقای اشراقی «رضی الله عنه» دارند به استقبال ما می آیند. من به امام گفتم: «سلام بکنم؟» آقا فرمودند: «واجب نیست». من هم از داخل باغچه رد شدم، تا با آقای اشراقی روبرو نشوم.
کسی اینجا هست
حضرت امام «قدس سرة» در خصوص ارتباط زن و مرد و برخورد با نامحرمان بسیار حساس بودند. مثلاً در خانه خودشان وقتی که یکی از نوه های پسرشان مکلّف می شد، دیگر با آن ها در یک اتاق نمی نشستیم. البته جالب اینجاست که وقتی ما نزدشان بودیم، نمی گفتند که ما از اتاق بیرون برویم، بلکه به آن نوه پسر می گفتند بیرون برود. یا اگر من پهلوی ایشان بودم و نوه مکلّف شده شان که مثل پسر خود من بود، می خواست وارد بشود، آقا می گفتند: «کسی اینجا هست».
 این غیبت است
 یک شب بعد از نماز، حضرت امام «قدس سرة» نشسته بودند و من هم در خدمتشان بودم. فاطمه خانم- خدمتکار منزل- چای آورد و جلوی ما گذاشت. خدمتکار دیگر منزل هم در گوشه اتاق مشغول کار بود. به آقا عرض کردم: این فاطمه خانم خیلی خدمتکار خوبی است. آقا فرمودند: «غیبت نکنید». عرض کردم: آقا من که غیبت نکردم، گفتم ایشان خوب هستند. آقا فرمودند: «همین که شما می گویید این خوب است، چون او- خدمتکار دیگر- می شنود، به نظر می آید که شما می خواهی بگویی. او خوب نیست و این غیبت است».
 خدا هم خوشش می آمد
 حضرت امام «قدس سرة» در خصوص نماز خواندن بچه ها، عنایت ویژه ای داشتند. گاهی که امام پسر هشت ساله ام را می دیدند، به او می گفتند: «نمازت را خوانده ای؟» من می گفتم: آقا او هنوز به سنّ تکلیف نرسیده است. می فرمودند: «بچه ها قبل از رسیدن به سنّ تکلیف باید رو به نماز بایستند تا عادت کنند». هر وقت ایشان بچه ها را می دیدند، می پرسیدند: «نمازت را خوانده ای؟» اگر نخوانده بودند، آقا جا نماز خودشان را به آن ها می دادند و می گفتند: «برو وضویت را بگیر و بیا نمازت را بخوان» و بعد از نماز رو به آن ها نصیحت می کردند که: «ببین! اگر همین نماز را به موقع می خواندی، چقدر بهتر بود؛ خدا هم خوشش می آمد». یک روز امام داشتند توی حیاط قدم می زدند. من که آمدم از کنارشان رد شوم، به من گفتند: «بیا اینجا». وقتی پیش ایشان رفتم به من گفتند: «نمازت را خوانده ای؟» گفتم: نه. امام فرمودند: «زود برو نمازت را بخوان که از ارزشش کم نشود». که من هم رفتم و نمازم را خواندم.
منبع: کتاب در پرتوآفتاب
بقیه در ادامه مطلب...
ادامه نوشته

ایرانسل چگونه ابوموسی را به امارات بخشید؟

به گزارش افکارنیوز به نقل از شفاف، پس از ادعاهای بی اساس امارتی ها در خصوص جزیره ابوموسی، مسوولان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اعلام کردند تلاش‌های خود را برای رونق صنعت گردشگری در این جزیره شتاب خواهند داد. و بر همین اساس تور بازدیدی برای خبرنگاران به این جزیره ترتیب داد که این سفر اولین تور بازدید از ابوموسی نام گرفت چون پیش از این هیچ برنامه‌ای به این شکل برای غیرساکنان جزیره صورت نمی‌گرفت.

خبرنگارانی که به دعوت معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی برای بازدید از ابوموسی رفته بودند تا هم این جزیره و جذابیت‌ها و قابلیت‌هایش را از نزدیک ببینند و هم شنوای وعده‌ها و برنامه‌های مدیران سازمان برای این منطقه نمونه گردشگری تازه تاسیس باشند.

اما آنچه باعث تعجب برانگیز شدن این سفر برای اهالی رسانه بود اقدام عجیب اپراتور تلفن همراه، «ام‌تی‌ان ایرانسل»بود. پیامکی که دارای محتوایی معارض با اهداف برنامه این سفر بود.«ایرانسل امیدوار است سفر خوشی داشته باشید و آرزوی اقامتی امن در امارات متحده عربی برای شما دارد» این متن پیامی بود که روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت برابر با ۹ می‌۲۰۱۲ در ساعت ۱۱:۳۲ از ایرانسل به گوشی تعدادی از خبرنگاران اعزامی به جزیره ابوموسی فرستاده شد. این پیام خوش‌آمد گویی درست در لحظه ورود خبرنگاران به فرودگاه ابوموسی ارسال شد.

جالب اینجاست که ایرانسل بر طبق شنیده ها آنتن دهی مناسبی در ابوموسی ندارد. در همین حال آرش کرم‌بیگی مدیر روابط عمومی ایرانسل در این‌باره به شرق می‌گوید: «چون ایرانسل با اپراتور اماراتی «اتصالات» رومینگ به معنای گسترش سرویس اتصال در مکانی غیر از مکانی که آن سرویس ثبت شده است، دارد وقتی کسی وارد جزایر بشود شبکه اتصالات شما را در حوزه کشور امارات می‌بیند و پیغام مشترک خود را ارسال می‌کند. این مساله به دلیل همپوشانی فضای فرکانسی است.»

این اقدام ایرانسل در حالی رخ می دهد که مدتی است مقامات اماراتی با ادعاهای پوچ و واهی خود تلاش در متشنج کردن اذهان عمومی دارند و به نظر می رسد ارسال این پیامک حتی به صورت سهوا گامی در جهت این اهداف است و مسئولان مربوطه ایرانسل نیاز به دقت بیشتری آن هم در این برهه زمانی حساس دارند. در شرایطی که اماراتی ها از هر ابزار و وسیله برای چنگ زدن به ادعاهای واهی خود استفاده می کنندبروز چنین اشتباهی که به گفته مسئولان مربوطه قابل پیشبینی هم بوده، غیر قابل توجیه است!

منبع : 

http://www.afkarnews.ir

ظلم مودبانه ؛ ظلم بیشرمانه!

ظلم مودبانه ؛ ظلم بیشرمانه!

حتما به این لینک برید…


مرگ بر دشمنان اسلام و ائمه

گروه مستند سازی استودیو نشانه با افتخار تقدیم میکند . این کلیپ درمورد توهین سازمان یافته شده به امام هادی (علیه السلام است) که در آن علت این کار و توهین اخیر یکی از خوانندگان ضد دین در آن بررسی شده است .

گذر از میدان مین

حضرت فاطمه

در یك عملیات مهم شبانه علیه دشمن متجاوز بعثى ، هنگام پیشروى به میدانى از مین برخوردیم . این برخورد براى ما بسیار غیر منتظره و سنگین بود. چون از طرفى شناسایى نشده بود و شاید هم دشمن آنها را تازه كار گذاشته بود، و از طرف دیگر اگر به موقع به سر قرار نمى رسیدیم ، گروهى دیگر از بچه ها به وسیله دشمن قیچى مى شدند.

شرایطى بسیار سخت و جانكاه بود. زمان نیز به كندى مى گذشت . من فشار سنگینى آن لحظات را هنوز هم بر سینه ام حس مى كنم . بالاءخره بنا شد كه بچه ها داوطلبانه روى مین ها بروند.

فرمانده ما، كه هر چه از خوبى ها و دلاورى ها و كاردانى او و ایمان و عشقش به فاطمه زهرا سلام الله علیها بگویم، كم گفته ام ، گفت : بچه ها! چند دقیقه اى صبر كنید، شاید راه دیگرى هم باشد. همه با ناباورى به او خیره شدند؛ چه راهى ؟!

او این را گفت و سپس از بچه ها فاصله گرفته و كمى آن طرف تر به نماز ایستاد و دو ركعت نماز خواند؛ آن هم چه نمازى ! یك پارچه شور و عشق .

رفقاى او همه مى دانستند او نماز توسل به فاطمه زهرا سلام الله علیها را مى خواند. عجب حالى داشت ، مثل شمع مى سوخت . پس از سلام نماز بر مهر گذاشته و ذكر «یا فاطمة اغیثنى» مى گفت و با حالتى پرسوز، فاطمه سلام الله علیها را به كمك مى طلبید. استغاثه «فاطمه ، فاطمه» او تمامى بیابان را پر كرده بود.  گویا تمامى هستى هم با او هم نوا بود.

شبى فراموش نشدنى بود. هر كدام از بچه ها را كه مى دیدى ، در گوشه اى اشك مى ریختند و دعا مى كردند. كم كم بچه ها متوجه فرمانده شدند و سعى داشتند به او نزدیك تر شوند. طولى نكشید كه همه دور او حلقه زدند. دیگر در آن موقع شب و در سكوت و بهت بیابان ، همراه اشك ماه ، تنها ناله یك نفر به گوش مى رسید؛ ناله فرمانده، كه فاطمه سلام الله علیها را مدام به كمك مى طلبید.

كاش بودى و مى دیدى كه چگونه مثل ابر مى بارید و چون شمع مى سوخت . همه به استغاثه هاى او گوش مى دادند و اشك مى ریختند. من جلوتر از همه بودم دیدم گونه اش را بر روى خاك گذاشته و آن قدر اشك ریخته كه تمامى صورتش غرق گل شده . آن چنان غرق در مناجات و توسل بود، كه حضور هیچ كس را حس نمى كرد. گوئى اصلا در این دنیا نیست . كمى آرام تر شد. آهسته چیزهایى زمزمه مى كرد. ناگهان براى لحظاتى ساكت شد. من نگران شدم كه شاید از حال رفته ، اما هیبتى داشت كه نتوانستم قدرم جلو بگذارم . همه محو نگاه او بودیم . به دلمان افتاده بود كه خبرى مى شود. قبلا هم از توسلات او به فاطمه زهرا سلام الله علیها و حاجت گرفتنش زیاد شنیده بودیم . همین طور هم شد. ناگهان سر از سجده برداشت و فریاد زد:

بچه ها! بیایید، بى بى راه را نشان داد! بى بى راه را نشان داد!!

بغض هایى كه براى چند دقیقه اى در سینه ها متراكم شده بود، یك دفعه تركید. همه زدند زیر گریه . نمى توانم حالت خود و بچه ها را در آن لحظه بیان كنم . آن قدر مى دانم كه بى درنگ همه به دنبالش حركت كردیم . من پشت سر او بودم . به خدا قسم ، او آنقدر محكم و با صلابت مى دوید كه گوئى روز روشن است و جاده هموار. طولى نكشید كه از میان مین ها گذشتیم ، بدون اینكه حتى یك نفر از ما خراشى بردارد.

بعدها هر بار كه از او مى پرسیدم : آن شب چه شد و چه دیدى ؟ از جواب طفره مى رفت ، اما مى گفت : بچه ها! فاطمه ، فاطمه ؛ و دیگر اشك مجالش نمى داد.

و « مادر » یعنی حیات

دوست داشتم قلمم را به تو می‏دادم و بیداریم را به ماه!

امشب هم مثل تمام شب‏ها به تو می‏اندیشم؛ به تو ای معنای من، ای مادر!

از دیروز می‏گویم که دست‏های تو را می‏بوسیدم و تنها واژه آشنای اشعارم، مادر بود! از دیروز می‏گویم؛ از روزهایی که نان‏ها تازه بودند و احساس‏ها قشنگ! غزل‏ها پرشور و دل‏ها مهربان!

بهارها همیشگی بودند و تبسّم‏های مادر، زیباترین شعر روزگار بود!

دوست داشتم قلمم را به تو می‏دادم و بیداریم را به ماه!

امشب هم مثل تمام شب‏ها به تو می‏اندیشم؛ به تو که مهربان‏ترین هدیه خداوندی و دلت، ضمیر سبب ساز بهشت است!

و من بهشت را در ژرفای نگاه مهربانت، همیشه می‏بینم؛ مثل باران، مثل دریا، مثل آب!

با عطر عاطفه همراه می‏شوی و بر افق نگاهم می‏تابی و من، غرق در بوی سیب، تو را می‏خوانم؛ تو را ای تمام آرزوهای قشنگ و ساده من، مادر!...

هنوز هم دوست دارم قلمم را به تو بدهم و نگاهم را به آب!

ای تمام من! چقدر شبیه دریایی!

انگار خداوند تو را نردبان معراج قرار داد؛ نردبانی که نور عصمتش، رشک حوریان را بر می‏انگیزد!

نردبانی که برای پروازهای آسمانی، آغاز معرفتی پایان‏ناپذیر است.

مادر، آشناترین واژه «مهربانی» در عرش الهی است و نام آشنای تمام انسان‏ها!

مادر، نامی است که می‏شود عمری به او پناه برد و خستگی روزانه را در سایه نگاهش به فراموشی سپرد.

مادر، تکرار آهنگین عشق و عاطفه، مهر و ایمان و... و مادر یعنی: حیات.

سید علی‏اصغر موسوی

آداب همسرداری در فرهنگ فاطمی

فاطمه زهرا علیهاالسلام به عنوان برترین زنان عالم هستی همواره به عنوان الگویی برتر مطرح بوده و هست که ابعاد وجودی آن بزرگوار فراتر از حضور در زمان و مکانی خاص است . از آنجاییکه فضایل اخلاقی انسان هرگز اسیر زمان و مکان نمی‏شود ،  این الگوی فضیلت‏برای همیشه تاریخ، شایستگی پیروی و متابعت را داراست . فراگیری درس زندگی در مکتب انسان ‏ساز این بانوی نمونه، توفیقی بس ارجمند و بزرگ است که هرکس را نصیب نمی‏شود و تنها کسانی لیاقت‏ حضور در این وادی عشق را دارند که جان خویش را سرشار از محبت او و فرزندانش کرده باشند. ما نیز بیاییم وضوی حضور گرفته، رو به قبله با فروتنی کامل زانوی ادب زده جرعه‏ای از این کوثر بی‏پایان به کام جان بریزیم.

 

مقدم داشتن همسر بر خود

وقتی زن و مرد به عقد یکدیگر در مدند خداوند محبت آن دو را به دل یکدیگر می‏اندازد . گویی یک روح در دو بدن می‏شوند . و از این پس، برای گرم‏ تر کردن کانون خانواده به نکات فراوانی می‏بایست توجه شود . از جمله آن‏ها ایثار و از خودگذشتگی است; به این معنا که برای تامین و تداوم سعادت خانواده، دیگری را بر خود مقدم داشته، برخی از حقوق خود را نادیده بگیرد .

در یکی از روزها، صبحگاهان امام علی ‏علیه السلام به همسر عزیزش فرمود:  

فاطمه جان! یا غذایی داری تا از گرسنگی بیرون یم؟

فاطمه علیهاالسلام پاسخ داد: نه . به خدایی که پدرم را به نبوت و شما را به امامت ‏برگزید سوگند، دو روز است که در منزل غذایی کافی نداریم، نچه بود به شما و فرزندانم دادم و خود از غذای اندک موجود، استفاده نکردم .

امام علیه السلام با تاسف فرمود: فاطمه جان! چرا به من اطلاع ندادی تا به دنبال تهیه غذا بروم؟

فاطمه ‏علیهاالسلام فرمود: «یا ابا الحسن انی لاستحیی من الهی ان اکلف نفسک ما لا تقدر علیه؛ ای اباالحسن! من از پروردگار خود حیا می‏کنم که چیزی را که تو بر ن توان و قدرت نداری، از تو درخواست نمایم .» (1)

 

تقسیم کار در زندگی

یکی از عوامل شادابی و تکامل خانواده‏ها تعیین حدود مسؤولیت افراد در خانواده است . البته، تعیین این مسؤولیت‏ها بنا بر شایستگی ‏ها و توانمندی ‏هایی است که خداوند در انسان به ودیعه نهاده است . با تقسیم کار، عدالت اجتماعی در محیط خانواده سعادت می‏فریند و زن را از دخالت در اموری که سزاوار نیست ‏باز می‏دارد .

امام باقر علیه السلام فرمود:

«حضرت فاطمه علیها السلام کارهای منزل را با حضرت علی ‏علیه السلام این‏گونه تقسیم کردند: خمیر کردن رد و تمیز کردن و جارب زدن منزل به عهده فاطمه باشد و کارهای بیرون منزل از قبیل جمع‏وری هیزم و مواد اولیه غذایی را علی‏ علیه السلام انجام دهد» .

در این باره امام صادق ‏علیه السلام فرمود:

«این تقسیم کار با اشاره رسول خدا صلی الله علیه وآله انجام گرفت، آن‏گاه که رسول خدا صلی الله علیه وآله فرمود: کارهای داخل منزل را فاطمه و کارهای بیرون منزل را علی ‏انجام دهد . حضرت زهرا علیها السلام با خوشحالی فرمود: «فلا یعلم ما داخلنی من السرور الا الله باکفائی رسول الله تحمل رقاب الرجال ؛ جز خدا کسی نمی‏داند که از این تقسیم کار تا چه اندازه خوشحال شدم; زیرا رسول خدا مرا از انجام کارهایی که مربوط به مردان است ‏بازداشت .» (2)و شاید خوشحالی آن حضرت از این جهت ‏بود که از برخورد با نامحرم به دور خواهد ماند، چه این‏که کار کردن غیرضروری زنان و اختلاط زنان با مردان با روح تقوا بیگانه است .

حضرت محمد

در روایتی دیگر آن حضرت در پاسخ پدر بزرگوارشان که پرسیده بود: در کدام لحظه زن به خداوند نزدیک‏تر است؟ فرمود: «ادنی ما تکون من ربها ان تلزم قعر بیتها . . .؛ نزدیک‏ترین حالات زن به خداوند زمانی است که در خانه خود می‏ماند .» (3)

البته، روشن است در مواردی خروج زن از خانه ضرورت پیدا می‏کند . مثل مواردی که آن بانوی بزرگوار برای دفاع از حقوق غصب شده خود و شوهرش به مسجد یا دارالخلافه رفت و یا امور ضروری دیگر و . . . ، و آنچه از آن مذمت ‏شد، بیرون رفتن‏های غیرضروری دختران و زنان است که قطعا پیامدهای ناگواری به دنبال خواهد داشت و متاسفانه امروزه بسیار شاهد این‏گونه امور هستیم .

 

رعایت ادب و احترام نسبت ‏به همسر

در روایتی آمده است آن حضرت ملاک و معیار ارزشمندی انسان را در مهربانی با همسر و نرمی با دیگران ذکر کرده است:

«بهترین شما کسی است که در برخورد با مردم نرم ‏تر و مهربان ‏تر باشد و ارزشمندترین مردم کسانی هستند که با زنان خود مهربان و بخشنده‏ است .» (4)

و ن‏گاه که می‏خواهد شدت علاقه و وفاداری خود را به شوهر مظلومش ابراز نماید می‏فرماید:

«علی‏جان! جانم فدای تو، و جان و روح من سپر بلاهای جان تو، ای اباالحسن! همواره با تو خواهم بود، اگر تو در خیر و نیکی به سر می‏بری با تو خواهم زیست و یا اگر در سختی و بلاها گرفتار شدی باز هم با تو خواهم بود .»(5)

به خلاف عشق‏های ظاهری و دروغین، که تنها در هنگام عافیت و شادی ابراز می‏شود، نه در هنگام مشکلات و ناراحتی‏ها .

 

تحمل مشکلات و سختی‏ها

همسرانی که امور رفاهی فراوانی به شوهران خود تحمیل می‏کنند، غافلند از این‏که توانایی‏های انسان حد و مرزی دارد و اگر شخص نتوانست از راه مشروع توقعات همسرش را برورده کند به ناگزیر از راه‏ های نامشروع ن‏ها را تامین می‏نماید و چه خسارتی از این بزرگ‏تر که زن با توقعات نابجای خود، پای اموال شبهه‏ناک و حرام را به خانه خود باز نماید . البته، فلسفه این ساده ‏زیستی را در حکایت زیر به خوبی می ‏توان دریافت:

سلمان فارسی می‏گوید: روزی حضرت زهرا علیها السلام را دیدم که چادری وصله ‏دار و ساده بر سر دارد . در شگفتی ماندم و گفتم: عجبا دختران پادشاه ایران و قیصر روم بر کرسی ‏های طلایی می‏نشینند و پارچه‏ های زرین‏ به تن می‏کنند، و این دختر رسول خداست که نه چادرهای گران ‏قیمت‏بر سردارد و نه لباس‏های زیبا!

حضرت فاطمه ‏علیها السلام پاسخ داد: «ای سلمان! خداوند بزرگ، لباس‏های زرین و تخت‏های طلایی را برای ما در روز قیامت ذخیره کرده است .» (6)

اگر دل از غم دنیا جدا توانی کرد                   نشاط و عیش به باغ بقا توانی کرد

زجایگاه هوس گر برون نهی گامی                نزول در حرم کبریا توانی کرد

و گر زهستی خود بگذری یقین می‏دان         که عرش و فرش و فلک زیر پا توانی کرد

 

پی نوشت:

1) بحارالانوار، ج 37، ص 103 و  ج 93، ص 147.

2) وسایل‏الشیعه، ج 14، ص 123.

3) بحارالانوار، ج 43، ص 92.

4) نهج‏الحیاه، ص 157.

5) همان، ص 147.

6) بحارالانوار، ج 8، ص 303.


منبع : سایت تبیان دات نت

shahin go to hell

پس از به آتش کشيدن قرآن توسط کشيش جنجالي يک کليسا در آمريکا و بازتاب رسانه اي گسترده اين اقدام توسط رسانه هاي غربي، در روزهاي گذشته يک خواننده رپ ايراني که در خارج از کشور به سر مي برد با خواندن ترانه اي به سه امام شيعيان (امام رضا (ع)، امام علي النقي (ع) و امام زمان (عج)) اهانت ها بي سابقه اي نموده است. اين خواننده مورد تشويق BBC و برخی حامیان فتنه 88 قرار گرفته است .
به گزارش صراط، به دنبال جسارت شاهین نجفی، در ترانه ای به اسم "نقی"، به امام هادی (ع) حکم ارتداد او توسط آیت الله صافی صادر شد.
 
 
 
برو به ادامه مطلب
ادامه نوشته